Kłamstwo reklamy

Praca Dobra reklama to gra. Jej zadaniem jest działanie na nasza psychikę. Nie ma rzeczy, których nie potrzebujemy, a reklama nam uświadamia, że właśnie nadszedł czas, by to kupić.Dobrzy marketingowcy zarabiają fortunę. Uznane agencje reklamowe nie narzekają na brak zleceń, reklama bowiem jest dźwignią handlu. Jeśli nasz produkt będzie rozpoznawalny, to da się na tym zarabiać krocie. Musimy jednak uważać. Reklama oczywiście zawsze będzie korzystnie przedstawiała nasze usługi, nasza ofertę i produkty. Nie możemy jednak przesadzać. Jeśli nasza reklama będzie kłamała, to możemy popaść z niemałe problemy. Będziemy musieli w świetle prawa odpowiadać za wszelkie roszczenia reklamacyjne.Dlatego najlepszą reklamą jest reklama "ważona". Chodzi to o to, by nie uczynić naszej oferty produktem nachalnym, ale zachęcającym w delikatny i subtelny sposób. Nasze usługi muszą być przedstawione z gracją i wyczuciem. Wtedy będziemy szanowani przez małych klientów i dużych kontrahentów.

Reklamy tak samo jak wszelkie inne formy sprawienia, że luzie zainteresują się danymi produktami czy też firmą mają pewne działania. Niektóre działania i efekty, działań reklam są właściwie pewne, natomiast czasami zdarza się, że pewna reklama niestety nie przynosi oczekiwanych efektów. Tak czy inaczej działanie reklam zawsze polega na tym samym - podstawową zasadą jest to, aby reklama wzbudziła zainteresowanie ludzi i przede wszystkim sprawiła, że będą oni chcieli chociaż poznać szczegóły danej oferty czy też danego produktu. Działania reklamy zwykle są takie, że ma ona zachęcać. Jednak zdarza się oczywiście, że niektórzy ludzie próbują dotrzeć do potencjalnego klienta w nieco inny sposób - szczególnie chodzi oczywiście o to, aby dany klient został w pewien sposób zszokowany. Terapia szokowa, czasami obrzydzenie, różne są naprawdę triki, różne są sposoby na tworzenie reklamy a wszystko tylko i wyłącznie w jednym celu - zyskanie klienta i wywyższenie swojej firmy ponad inne. Każda firma chce odnieść sukces, ale czasami udaje się to tylko tym najbardziej odważnym.

Do najbardziej rozpowszechnionych nośników reklamy zaliczamy: ulotka reklamowa, neony, tablice i słupy ogłoszeniowe, gazety, radio, telewizja, plakat i afisz, wystawy handlowe i film. Jako pierwsza pojawiła się reklama prasowa .Reklama towarzyszy każdej formie rynku od niepamiętnych czasów: "Chińscy archeolodzy odkopali grobowiec z dynastii Yuan, w którym obok przedmiotów codziennego użytku znaleziono pierwsze na świecie drukowane reklamy. Były to dwa kawałki papieru pakowego o wymiarach 33,5 na 25,5 cm wykonane z kory morwowej . W prawym górnym rogu można odczytać około 70 różnych napisów zachwalających jakość artykułu, który w papier był zapakowany, m.in. "w porównaniu z innymi farbami odcień naszego tuszu jest niezwykły". Na papierze widnieje również adres sklepu ."15 stycznia 1609r. ukazała się pierwsza gazeta w Niemczech a zarazem w Europie - "Aviso Relationoder Zeitung". Niecały wiek później, tj. w 1702r., na rynku francuskim pojawiła gazeta reklamowa "Journal General d'Affiches". Szczególny rozwój reklamy można zauważyć w drugiej połowie XIX w. i związany był z prasą wysoko-nakładową. W tym okresie powstawały pierwsze agencje reklamowe, zaistniał zawód agenta reklamowego, na stronach gazet wyodrębniono przestrzeń, przeznaczoną dla reklam. Ówczesną przeszkodą w rozwoju reklamy okazał się analfabetyzm oraz wysokie ceny druku. Efektem tego było przeniesienie reklamy na plakaty, ulotki i promocję uliczną.

Najpopularniejsze

  • Producenci posiadając wiedzę o oczekiwanych wartościach cech, mają możliwość wpływania na decyzję k...
  • Dawno temu zdunowie nie byli wyodrębnionym zawodem. Budowa pieców kaflowych i chlebowych zajmowali ...
  • Napisanie dobrego CV nie wymaga wielkich umiejętności. Zazwyczaj jego graficzno- estetyczną stronę ...

praca warszawa

 Architektura krajobrazu dopiero niedawno została wprowadzona na uniwersytety. Jest to kierunek interdyscyplinarny, z pogranicza architektury i botaniki. Ktoś, kto lubi roślinki, zna się na nich albo chce się znać a także chce projektować piękne og...