Logotyp

Praca Logotyp to jeden z najważniejszych elementów istnienia firmy. Logo powinno towarzyszyć przedsiębiorcy od pierwszych dni istnienia jego firmy. Logotyp bowiem będzie znakiem rozpoznawczym. Symbolem naszej firmy, jego wyrazem i nazwą. Przypomnijmy sobie wiele marek - niektóre znamy bardziej z logotypu niźli z nazwy.Złe logo boli przez całe życie. Logo nie może być skomplikowane, nie może być brzydkie. Jeśli więc rozpoczynamy działalność gospodarczą i chcemy, by logo nam towarzyszyło od początku (a tak być powinno) to musimy zatrudnić dobrego grafika. Logo będzie się musiał wszak znaleźć na wizytówkach, stronie internetowej, w folderze i innych materiałach reklamowych. Logotyp musi się rzucać w oczy, być łatwy do zapamiętania i skojarzenia z konkretną firmą. Z pozoru wydaje się to być prosta rzeczą, ale w rzeczywistości stworzenie dobrego logo jest trudną rzeczą. Warto zwrócić na to uwagę.

Każdy, kto zajmuje się sprawami reklamy wie, że różnie z nią bywa i chociaż nie ma jednej metody na to aby firma osiągnęła sukces, to wiadome jest, że przede wszystkim najbardziej istotna jest reklama. Jednak wiadomo, że odpowiednia reklama jest połową sukcesu, druga połowa to oczywiście rzeczywiste plusy produktów czy ofert. Jednak reklamy mają pewne wady a raczej niosą za sobą zagrożenia zarówno dla osób, które reklamy tworzą czy też są przedstawicielami danej firmy jak również dla osób, które oglądają reklamę. Dla potencjalnych klientów zagrożeniem reklamy może być to, że wprowadza nas ona w błąd a niestety jeśli stanie się tak że nie sprawdzimy danego produktu, nie dowiemy się wiele o ofercie, to możemy ponieść duże szkody, bowiem reklama niestety nie zawsze jest prawdziwa albo przynajmniej t co jest w niej podane to tylko pewna część, a dalej są jeszcze pewne "haczyki". Natomiast dla przedstawicieli firmy która chce odnieść sukces każda reklama jest zagrożeniem - mianowicie chodzi o fakt, że reklama nigdy nie wiadomo jakie może przynieść skutki.

Wszędzie tam, gdzie istnieje rynek i konkurencja, zawsze występuje reklama. Wyjątkiem jest, gdzie dyktatura zniszczyła formy gospodarki rynkowej (np. w gospodarce centralnie sterowanej wspieranej przez totalitarny system władzy komunistycznej), i wykrzywiła działalność gospodarczą poprzez nieracjonalne wykorzystywanie zasobów lub ich marnotrawstwo, reklama nie ma najmniejszego sensu. W takich warunkach nowoczesna reklama byłaby nietaktem - po cóż produkt reklamować towar, skoro i tak nie można go nabyć?Reklama to jeden z instrumentów promocji. Według Belcha & Belcha jest to każda forma komunikowania na temat organizacji, produktu, usługi lub idei, pochodząca ze zidentyfikowanego źródła, skierowana do otoczenia. Według Ph. Kotlera to działania informacyjne i propagandowe na rzecz zwiększenia stopnia znajomości "produktu, marki i firmy przez jej potencjalnych kontrahentów lub konsumentów".W opracowaniach amerykańskich spotyka się bardziej pragmatyczne definicje reklamy. Według Glosa, Steade'a i Lovry'ego reklama to "(...) środek doskonalenia skuteczności businessu, dający wzajemne korzyści sprzedawcy i konsumentowi, aktywizujący relacje między stronami procesu, realizowany poprzez działania organizacyjne, administracyjne i finansowe. Jest to centrum oddziaływania na zachowania ludzi w procesie sprzedaży masowej".

Najpopularniejsze

  • W pracy lubią nas wykorzystywać. Pracujemy więcej i dłużej niż należy nie dostając za to wynagrodze...
  • Ostatni samochód z tej serii. Samochód osobowy Morgan 4/4 1800 jest tak naprawdę już ostatnim samoc...
  •  Jeszcze kilka miesięcy temu filmy DVD były koszmarnie drogie. Za jedna pozycje musieliśmy płacić...

Młodzi, wykształceni i kompletnie nieprzydatni

Wiele szkół oferuje dzisiaj kierunek dziennikarstwa. Zazwyczaj jest na niego dużo chętnych. Spróbować chcą osoby, które o tym fachu nie maja zielonego pojęcia. Jednak czas studiów jest bardzo przyjemny. Niewiele się robi i wydaje się, że młody człowi...