reklamy adwords warszawa

Reklama i marketing Bardzo dobrym przykładem takich reklam są reklamy firmy Benetton. Ukazują one raczej dekadencką, wręcz katastroficzną wizje świata. Często odbija się w nich ciemna strona życia, bolesna, wzbudzająca czasem lęk lub odrazę, zaskoczenie, prześmiewanie zasad moralnych. Cała ta machina działa w końcu na zasadzie skandalu, bo tak przecież należałoby nazwać emisję kontrowersyjnego plakatu, który wzbudził tak wiele emocji (negatywnych!) w społeczeństwie. Mowa tu o słynnym już zdjęciu dwojga całujących się - księdza i zakonnicy. Dzięki takim przedsięwzięciom marka "Benetton" stała się dziś jedną z bardziej popularnych i rozpoznawalnych marek na świecie. To jeden z najczęstszych chwytów reklamowych, stosowanych przez reklamodawców. Jeszcze większe kontrowersje na całym świecie wzbudziły fotografie największych kryminalistów zamieszczone na koszulkach. Rodziny ich ofiar apelowały (bezskutecznie zresztą) o zaprzestanie emisji podobnych reklam. Reklamy Benettona propagują również idee antyrasistowskie. Jeden z ich plakatów ukazywał trzy ludzkie serca, podpisane jako "yellow", "black" i "white". Reklama ma do siebie to, że każdy człowiek może interpretować ją na własny sposób.

Działania reklamowe Benettona są typowym przykładem wykorzystywania ludzkich uczuć i emocji w celach komercyjnych. Taki ukryty przekaz, mającyskłonić do zakupów, stosowany jest dość często stosowany przez speców od reklamy. W walce o konsumenta reklamodawcy sięgają po coraz to nowsze i bardziej wyrafinowane metody manipulowania umysłem. Wielu ludzi jest święcie przekonanych, iż są uodpornieni na reklamy. Dzieje się tak z powodu ogromnej ilości reklam radiowych, telewizyjnych, na billboardach czy w prasie kolorowej. Taki natłok informacji oraz stosunek odbiorców do nich sprawiły, że producenci reklam szukają nowych środków wykorzystujących różnorodne metody mające na celu zwiększenie skuteczności przekazu, a tym samym dotarcie do możliwie największej liczby klientów. Tak narodziło się nowe podejście do odbiorcy i do samej formy przekazu reklamowego, czego efektem jest nowy gatunek reklamowy - reklama ukryta.

Najpopularniejsze

  • Mechanik potrzebnyMechanik to osoba z odpowiednim wykształceniem i doświadczeniem, osoba, która w w...
  • Praca strażnika nie jest taka łatwa, a w szczególności kiedy musimy ochraniać jakieś bardzo popular...
  • Omawiając problemy rozwoju marketingu należy stwierdzić, że posługuje się on określonymi pojęciami....

Przyzwyczajenie czy głupota

Przeglądając ogłoszenia o pracę można niekiedy natrafić na takie, w których stawiane wymagania choć niewygórowane są po prostu niezgodne ze zdrowym rozsądkiem. Przykładów jest wiele, najbardziej niezrozumiały jest wymóg dołączenia listu motywacyjnego...