Sympatyczna reklama

Praca Na oglądanie reklam jesteśmy narażeni przez cały czas, jeśli tylko włączymy telewizor, to pierwsze, co zobaczymy będzie właśnie reklamą. Jesteśmy cały czas bombardowani reklamami bardzo różnych produktów. Każda firma stara się nas uwieść. Służą do tego hasła reklamowe, niesamowicie korzystne promocje, gratisy, ale także coś, co sprawia, że zaczynamy reklamę lubić. Tak, są takie reklamy, które możemy uznać za całkiem sympatyczne i pogodne. Ich oglądanie poprawia nam nastrój, co już powinno nas poważnie zastanowić. Należą do nich reklamy,w których stosuje się jasne, słoneczne barwy, które przekazują nam pozytywną energię. Zazwyczaj takiej techniki używa się do reklamowania produktów dla dzieci, odświeżaczy, wody mineralnej albo różnego rodzaju soków. Trzeba koniecznie pokazać, że dzięki jakiemuś odświeżaczowi nasze życie zmieni się na lepsze. Podkreśleniu tego klimatu służy odpowiednia muzyka, musi być znana i bardzo pozytywna. Wymyślanie najróżniejszych rzeczy i próby rozprowadzania ich po świecie celem zarobku i wyrobienia marki są nam znane już od bardzo długiego czasu. Jednak wszelkie rzeczy jakie są wymyślane, wszystko co ludzie chcą sprzedać, czy sprawić, aby ludzi po prostu coś zauważyli zależne jest bardzo często od pewnej działalności, jaka również jest nam długo już znana. O co chodzi? Chodzi oczywiście o to czym jest znana nam od dawna i wszędzie ostatnio widoczna i rozpowszechniana reklama. Reklama jak to się mówi jest dźwignią handlu, a więc reklama jest to przede wszystkim najbardziej znaczący element, który wpływa na to, czy ktoś zainteresuje się pewnymi produktami czy też nie.

Programowanie reklamy nie ogranicza się tylko do zaprojektowania jej kształtu i umieszczenia w odpowiednim medium. Jest to proces wieloetapowy, w którym niebagatelną rolę odgrywa strategia. Ph. Kotler wyróżnił takie oto najistotniejsze cechy reklamy: - publiczna prezentacja - oznacza, że jest publicznym środkiem przekazu, - przenikliwość - podkreśla, że reklama jest środkiem masowej komunikacji pomiędzy sprzedawcami a nabywcami, - wzmocniona siłą wyrazu - może znacząco wpływać na wizerunek produktu i firmy - zarówno w pozytywny jak i negatywny sposób, - bezosobowość - jest swego rodzaju monologiem, więc nie stanowi przymusu wobec odbiorcy.Cytowany wyżej autor wyróżnia następujące funkcje reklamy: - informowanie - funkcja ta ma na celu powiadamianie użytkownika o obecności produktu, zmianach w ofercie, nowościach na rynku, a także o wydarzeniach i imprezach firmowych. - nakłanianie - ma u klienta wywołać potrzebę posiadania na włąsność danego produktu. - przypominanie - ma na celu utrwalanie w świadomości potencjalnych klientów, gdzie i w jaki sposób produkt można nabyć. Konsekwentne przypominanie wpływa bezpośrednio na utrzymanie pozytywnej relacji przedsiębiorstwa z klientem.

Najpopularniejsze

  • Oprócz wyżej wymienionych obowiązków pracodawca musi także dbać o dobro i zapewniać bezpieczne miej...
  • Bardzo rzadki samochód. Morgan 4/4 III jest zdecydowanie jednym z najrzadszych samochodów w całej h...
  • Wiele zapomnianych dzisiaj piosenek, które były popularne jeszcze kilka lat temu, zostają wykorzyst...

Męskie przyjemności

Kobiety nie widzą w tym nic ciekawego i ekscytującego, ale mężczyźni to wprost uwielbiają. Jednym z najbardziej popularnych męskich hobby jest łowienie ryb. Niektórzy wyruszają na całe noce, żeby złowić upragniony gatunek ryby. Większość z nich to fa...