W skrzynce pocztowej

Praca Wielu ludzi irytuje fakt, iż ich skrzynki pocztowe niemal każdego dnia zarzucane są przez niepotrzebne ulotki.Jeśli mieszkasz w bloku, pewnie już dawno zdążyłeś przyzwyczaić się do tego, iż twoja skrzynka pocztowa raz po raz zasypywana jest ulotkami reklamowymi. Jeśli nie przynosi ich listonosz, a wierzcie mi, i im daje się do wykonaniami takie zadania, to z pewnością dostarczą ci je inni roznosiciele ulotek. Jest to dużo prostsze teraz, gdy na wielu osiedlach wymienione zostały skrzynki pocztowe tak, by pasowały do wymogów unijnych. Nie ma co ukrywać, iż nowe modele znacznie ułatwiają pracę roznosicielom ulotek właśnie, gdyż coraz rzadziej muszą oni wspinać się po schodach, a coraz częściej mogą po prostu wrzucić lokatorom ulotki do skrzynek. Należy jednak pamiętać, iż nie każdy mieszkaniec będzie zadowolony z tego rodzaju reklamy, ponieważ po tygodniu nieobecności jego skrzynka pełna jest bądź co bądź śmieci, przez które niewiele miejsca pozostaje na ważniejsze dla niego przesyłki pocztowe. Równie uciążliwe bywa kładzenie ulotek na skrzynki, gdyż później nierzadko porozrzucane są one po całej klatce, a nierzadko również przed blokiem.

Po co są? Przechodząc w najbardziej zatłoczonym miejscu w naszym mieście nie raz zauważyliśmy osoby, które cos rozdają. Najczęściej omijamy takie osoby szerokim łukiem, bo nie chce się nam nic od nich brać, ale pewnie nie raz zastanawialiście się, co oni tam rozdają. To, co ci młodzi ludzi wręczają innym to ulotki reklamowe. Dalej zastanawiacie się, po co? Ulotki reklamowe to jeden z wielu sposobów reklamowania własnej firmy. Oczywiście jest wiele innych, ale te inne z reguły kosztują dużo więcej niż ulotki reklamowe. Jako kolporterów firmy najczęściej zatrudniają młode osoby, przeważnie uczniów i studentów, bo dla nich ulotki reklamowe to jeden ze sposobów zarobienia pieniędzy. Za kolportaż ulotek płaci się nie wiele jest to mniej więcej od 6 do 8 złotych za godzinę. Bywa też, że pracodawca płaci za ilość rozdanych ulotek. Z takich ulotek możemy się dowiedzieć, jaki nowy klub otworzyli, gdzie najlepiej zapisać się na kurs prawa jazdy, w którym sklepie są teraz wyprzedaże, czy którą szkołę wybrać po zdanej maturze.

Prawo reklamowe jest gałęzią ustawodawstwa, która przeżywa dynamiczny rozwój. Związane jest to z różnorodnością tej działalności. Nie wystarcza już znajomość samych przepisów. Konieczne jest śledzenie orzecznictwa, pozwala to na bezpieczną realizację śmiałych koncepcji w granicach prawa.Grupa osób, która powinna znać podstaw wiedzy w zakresie prawa reklamy, tak naprawdę jest bardzo duża. Na pierwszym miejscu producent reklamowanego produktu, który finansuje reklamę, i której edycja może przynieść konsekwencje postępowania sądowego, ponosząc jednocześnie wydatki związane z przegranym procesem sądowym. Odpowiedzialność za nieuczciwą reklamę ponosi również agencja reklamowa lub inny osoby, opracowujące materiał reklamowy. Medium, które wyraziło zgodę na prezentację niezgodnej z prawodawstwem treści może być pociągnięte do odpowiedzialności z tytułu pomocnictwa.

Najpopularniejsze

  • Początkowo Toyota odnosiła sukcesy w branży tekstylnej, produkowała krosna przędzalnicze.Toyota Mot...
  • Omawiając problemy rozwoju marketingu należy stwierdzić, że posługuje się on określonymi pojęciami....
  • Spór jest normalnym elementem współżycia w grupie ludzi. Nie ma bowiem takich osób, których potrzeb...

Kary dla pracowników

Pracodawca może dać pracownikowi karę jeśli na to zasłużył. Są różne sytuacje i zachowania złe, za które szef musi ukarać pracownika. Pierwszą taką sytuacją jest nieprzestrzeganie przepisów przeciwpożarowych i zasad higieny pracy. Następną taką sytua...