Zbuduj serwis

Praca W internecie tkwi ogromny potencjał. Zwłaszcza w polskim, bowiem nasze zasoby sieciowe są wciąż ubogie i wiele jest jeszcze do wyciągnięcia z internetu pieniędzy. Tak czy owak, posiadając własną firmę, bez względu na charakter (usługi, handel, etc.) musimy myśleć o stworzeniu swojego portalu internetowego. Miejsca w sieci, w którym każdy nasz klient będzie mógł zapoznać się z ofertą, cennikiem, w którym będzie mógł poznać naszą firmę i jej zalety. Bez strony internetowej firma nie ma szans na konkurowanie z innymi przedsiębiorstwami.Strona internetowa firmy daje wiele zalet. To przecież wspaniała okazja do tego, by zdobywać klientów. Dodatkowym atutem jest to, że naszymi klientami mogą być osoby nawet z drugiego krańca kraju. Strona internetowa to także doskonała wizytówka. To miejsce, w którym możemy przedstawić szczegółową ofertę, możemy także zilustrować ją zdjęciami w ten sposób ubarwiając nasza propozycje współpracy.Jeśli dodatkowo strona będzie reklamowa i pozycjonowana, to możemy spodziewać się wielu odsłon, a co za tym idzie, wielu klientów.

Wszystko ma zalety, wszystko ma wady, czyli jednym zdaniem podsumowując - wszystko ma dwie strony medalu, dobrą i złą. Zatem nie byłoby to nic nadzwyczajnego gdyby było tak również jeśli chodzi o reklamy. Oczywiście z reklamami również tak jest, bowiem mają one zalety jak i wady. Zalety reklam są chyba oczywiste, ale warto jest o nich wspomnieć. Ot przede wszystkim zalety reklamy są wtedy, kiedy reklama jest dobra i działa odpowiednio z założeniami. Zatem w takim wypadku, obojętnie czy jest to reklama która działa na ludzkie emocje czy taka, która odwołuje się do seksu a może po prostu taka, która działa obrzydzając lub szokująco - jeśli działa, to zalety są ogromne. Przede wszystkim dobra reklama przyciąga oko, a jeśli przyciąga oko, czy też ucho w zależności jaki to rodzaj reklamy, to właściwie wszyscy twierdza, że to już połowa sukcesu. Oczywiście zachęcenie do tego aby skorzystać z pewnych ofert, jednak to nie wszystko. Przede wszystkim chodzi o to, aby reklama która nas zachęca nie kłamała oraz nie powodowała szoku, kiedy zetkniemy się z rzeczywistą oferta. Zalety są wtedy, kiedy reklama jest dobrym wstępem do naprawdę dobrych warunków.

Pod koniec XIX i w początkach XX wieku nastąpił dośćdynamiczny rozwój kreatywności reklamotwórców, którzy zaczęli kierować się zasadą "wszystkie chwyty dozwolone". Korzystano z trików, łatwo wpadających w oko i ucho tekstów rymowanych, krótkich sloganów, powtórzeń i neologizmów. Zaczęto wykorzystywać autorytety specjalistów z poszczególnych dziedzin nauki. Pojawienie się filmu w 1895r. dało początek nowemu typowi reklamy. Pierwszy spot reklamowy ukazał się pół roku później.Lata trzydzieste XX wieku to punkt kulminacyjny głosów krytycznych, spowodowanych reklama często nachalną i natrętną. Pojawienie się masowej krytyki doprowadziło do pewnych ustępstw reklamodawców. Warto podkreślić, że to również okres, kiedy pojawiły się pierwsze publikacje omawiające zagadnienie reklamy. Opracowano szereg norm prawnych, regulujących formy i zasady stosowania reklamy. Uważa się, że współczesna reklama ukształtowała się w okresie lat powojennych. Jej szczególny rozwój nastąpił w krajach Zachodniej Europy, po czym opanował cały świat - w tym Polskę.

Najpopularniejsze

  •  Bardzo dobrym przykładem takich reklam są reklamy firmy Benetton. Ukazują one raczej dekadencką,...
  • Obraz i atrakcyjność wizualna jako najistotniejszy element perswazyjny podczas tworzenia billboardó...
  • CV to ważny element naszych poszukiwań pracy. Źle napisany życiorys często skreśla nasze szanse pod...

Niskie płace na życzenie

Najniższe dopuszczalne wynagrodzenie jest kwotą regulowaną prawnie, wyliczaną na podstawie wskaźników mikro i makroekonomicznych. Niemniej jednak ciągle słychać niezadowolenie, że kwota ta jest zbyt niska. Winą za to obarcza się przepisy, co jest ocz...